PODNOŠENJE PRIGOVORA

  1. POČETNA
  2. /
  3. CENTAR ZA KORISNIKE
  4. /
  5. PODNOŠENJE PRIGOVORA

Prigovori i reklamacije

Svoj prigovor možete uputiti pisanim putem na:

Pisani prigovor korisnici mogu podnijeti i osobno, u poslovnim prostorijama KOMUNALNO VRGORAC d.o.o. na adresi Težačka 8, 21276 Vrgorac

Pisani prigovor na izdani račun može se podnijeti 30 dana od njegova izdavanja.
Društvo je dužno odgovoriti pisanim putem na prigovor najkasnije u roku od 15 dana.

Napomena: Ukoliko imate prigovor ili reklamirate račun, prigovor, odnosno reklamacija ne odgađa plaćanje nespornog iznosa računa do datuma njegova dospijeća (navedeno na računu).

U slučaju da niste zadovoljni našim očitovanjem na upućeni nam prigovor ili vam po isteku zakonskog roka za dostavu odgovora nije dostavljen odgovor na pisani prigovor, možete podnijeti pisanu reklamaciju Povjerenstvu za zaštitu potrošača, kao drugostupanjskom tijelu, na jedan od ponuđenih načina:

Povjerenstvo je dužno odgovoriti pisanim putem na reklamaciju najkasnije u roku od 15 dana.

Imate pitanja?

Ukoliko imate još pitanja slobodno nas kontaktirajte

Skip to content